Kallaste sommaren i världshistorien!

Kan ju inte låta bli att drömma mig tillbaka den underbara sommaren vi hade förra året! Mest av allt saknar jag nog vår pool på balkongen, var sjukt nice att chilla i de varmaste dagarna. Detta året har vi ställt ut poolen i pappas trädgård istället, så där planerar vi nu att spendera lite tid när värmen slår till. Kommer bli om möjligt ännu roligare denna sommaren när lille Julle också kan vara med och plaska runder i poolen. Och gissa om vi ska bosätta oss på stranden denna sommaren! Kan lika gärna säga upp lägenheten och köpa ett tält nu medetsamma, varför bo inne när man kan bo ute liksom? ^.^ 
 
 

(och ja jag vet att klockan är 5 på morgonen när jag skriver detta inlägg.. jag är sjukt jäkla morgonpigg om man säger så, och kvällspigg också för den delen.. finns så hemskt mycket roligare grejer att hitta på än att sova bort halva livet)  
 
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.