Its a new day!

Att gå upp tidigt på morgonen och titta på när solen går upp och visuellt se hur den nya dagen startar här och nu, det är helt klart något av det bästa jag vet. Det är verkligen en storslagen känsla av att världen är full av möjligheter och tillsammans med soluppgången kommer en ny början, nya krafter och en starkare vilja. Jag älskar livet, det är så otroligt fantastiskt! Och jag känner hur varje motgång bara gör mig starkare, som att hälla bensin på elden..
 
 
Ungarna har somnat om igen och jag har satt mig med plugget en stund, avtalsrätt står på schemat och jag tänker lära mig varenda paragraf om det så krävs. Efter sommaren kommer eldprovet som är avgörande för min utbildning, så tänker definitivt inte vila förrän det är avklarat och avbockat från min lista. 
 
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.