Ikväll firar vi

att jag fick VG på projektarbetet som är det största och viktigaste arbetet på hela kursen! (VG var högsta betyget man kunde få, annars hade jag varit sjukt besviken) Förväntar mig aldrig något annat än det bästa, och jag kämpar banne mig för det så det bästa är exakt vad jag förtjänar! Tycker jag själv i alla fall.
 
 
Så nu blev det omelett med ost, äpple, banan, lingon och fläderblommssaft - fick bli ett litet ihopplock av vad vi hade hemma då pojkarna snart ska nattas så hinner inte till affären. Men detta funkade superbra det med, omelett älskar vi ju allihop :D
 
 
Lägg märke till lilla Malka som sitter och tigger under bordet.. 😄 



 
 
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.