En sån där dag

Med huvudvärk och allmän trötthet från morgon till kväll. Känner att jag börjar bli lite förkyld och antagligen därav den låga energin. Så efter en evighetsdag (kändes det som just idag) i skolan så kände jag att jag fick boosta mig själv lite med en nyttig köpesmoothie, med en ny god smak och en passande text för hur jag känner mig idag så blev det helt perfekt
 
 
Hämtade hem mina fina ❤️❤️ vid halv 5 och begav oss till stan för att äta lite god mat ute tillsammans med Angelica. Upptäckte gulligt nog att jag och Julian har matchande byxor på oss idag, tänkte jag inte överhuvudtaget på imorse men blir nog så automatiskt när man hör ihop liksom 😊❤️
 
 
Efter maten gick vi till kolonin och njöt av kvällssolen en stund innan det var dags att gå hem och natta småttingarna. Och nu har jag själv också lagt mig för att sova! Klockan är bara 9 så det är 2h tidigare än jag brukar men jag är helt slut och vill verkligen sova bort den här förkylningen innan den bryter ut. 
 













Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.