En ledig dag med barnen ❤️

Idag skippade jag helt alla måsten (händer verkligen inte ofta) och bara njöt av denna härliga lördag med mina söner. Jag har otroligt nog lyckats med att inte kasta en enda blick på att-göra-listan, men jag är väldigt sugen kan jag lova ;) Dagen har jag och pojkarna spenderat mestadels utomhus, Julian har sprungit runt och pratat med getterna i Karlslundsparken hela förmiddagen och Nickolaiy (som alltid är väldigt mammig) har varit lite extra mammig idag, så han har mest lekt klossintill mig, mysigt! Perfekt väder fick vi dessutom hela dagen, soligt och molnigt blandat så vi har fått njuta av solskenet utan att det blivit för varmt. 
 
 
Nu är det dags att ta tag i veckans tvätt, så okej 100% ledig är jag väl kanske inte idag. Men nästan i alla fall :)
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.